
Corona hygiënemaatregelen
Update 3-2-2021:
Beautifier blijft open, behandeling mogelijk bij cosmetisch arts
Beautifier staat voor kwaliteit en veiligheid.
Op dit moment gelden er in Nederland strenge beperkende maatregelen in het kader van de COVID-19 pandemie. Cosmetisch artsen vallen onder de medische contactberoepen, en worden derhalve niet beperkt door deze maatregelen. Dat betekent dat de spreekuren van onze cosmetisch arts Rik door kunnen gaan. Afspraken die al ingepland stonden gaan door, en er kunnen nieuwe afspraken gemaakt worden.
In verband met de huidige COVID-19 pandemie, hanteren wij momenteel extra strenge hygiënemaatregelen in onze kliniek. Onze arts Rik is uitstekend op de hoogte van alle noodzakelijke infectiepreventiemaatregelen. Wij volgen hierin de adviezen en richtlijnen van het RIVM. Op deze pagina lichten we toe welke maatregelen wij genomen hebben, en wat wij van onze klanten verwachten.
Op 3 februari 2021 heeft de overheid de bestaande maatregelen verlengd tot minimaal 2 maart. Daarom zijn alle werkzaamheden van Linde tot minimaal 2 maart stilgelegd. Het is dus op dit moment niet mogelijk om permanente make-up te plaatsen, of microneedling, peelings of lash lift behandelingen te verrichten.

Hygiënemaatregelen Beautifier
Onze spreekuren worden extra ruim ingepland, zodat er geen contact is met andere klanten. Wij beschikken over twee wachtkamers, waardoor de kans op contact met andere klanten nihil is. In onze wachtkamer is handalcohol aanwezig.
Er zijn alleen gezonde medewerkers aanwezig in de kliniek. Wij garanderen dat er niemand is die klachten heeft. In geval van gezondheidsklachten bij een medewerker nemen we tijdig contact met je op, en zullen wij je afspraak verplaatsen.
Onze entree is tijdelijk verplaatst naar de achterzijde van de Withuishof. Alleen Beautifier gebruikt deze ingang. Hierdoor kom je met zo min mogelijk mensen in contact tijdens een bezoek.
Wij schudden geen handen, maar verwelkomen je met een glimlach!
Er wordt gewerkt met een assistente, die alleen maar bezig is met de routing van onze klanten. Zij zorgt ervoor dat alles vlekkeloos loopt, en er ten alle tijden 1,5 meter afstand gehouden kan worden.
Voor en na contact met een klant wordt handhygiëne toegepast. Na elke klant wordt de behandelruimte gereinigd.
Wij kunnen je helaas tijdelijk geen koffie of thee aanbieden.
Richtlijn voor onze klanten
Heb je klachten van hoesten, koorts, kortademigheid, neusverkoudheid, keelpijn, diarree of braken? Dan kan je afspraak niet doorgaan. Geef dit aub telefonisch aan ons door. Een nieuwe afspraak is pas mogelijk als je langer dan 2 weken klachtenvrij bent.
Wanneer je een huisgenoot in thuisisolatie hebt vanwege luchtwegklachten, is behandelen ook niet mogelijk. Neem dan contact met ons op voor het verplaatsen van jouw afspraak.
Kom op het afgesproken tijdstip, niet te vroeg of te laat. Ben je te vroeg? Wacht dan (indien mogelijk) alsjeblieft in de auto tot het afgesproken tijdstip, en niet in onze wachtkamer.
Kom alleen naar het spreekuur. Neem geen partner, vriendinnen of ander mental support mee naar binnen. Reis je samen met iemand? Vraag of deze persoon in de auto wacht.
Maak gebruik van de geboden handhygiëne bij binnenkomst. Er staat handalcohol in onze wachtkamer.
Gebruik bij voorkeur je toilet thuis.
Betaal bij voorkeur met PIN.
Bij verdere vragen kun je ons altijd even mailen of bellen (+31642821732).